Autor Wiadomość
Abanhadickup5
PostWysłany: Wto 20:00, 01 Maj 2007    Temat postu:

Martha Stewart in anal action!
http://Martha-Stewart-anal-action.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=647392
Chubaka
PostWysłany: Czw 2:53, 15 Mar 2007    Temat postu:

Carmen Electra Giving A Head And Taking A Load!
http://Carmen-Electra-Giving-A-Head-And-Taking-A-Load.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=647392
Białass
PostWysłany: Śro 21:09, 05 Lip 2006    Temat postu: Regulamin

Regulamin Menadżera Żużlowego

1.Zasady Ogólne.
a) Uczestnictwo w grze jest nieodpłatne.
b) Każdy gracz może posiadać tylko jedną drużynę.
c) Mecze będą rozgrywane w programie Speedway Meeting 5.1.1.
d) Mecze i inne imprezy będą rozgrywane na czacie dostepnym na forum bądź przez GG.
e) Mecz może sędziować tylko i wyłącznie reprezentant rady MŻ
f) Uprasza się o zachowanie należytej kultury podczas rozgrywaniameczy, turnieji, a także przy pisaniu postów.
g) Dłuższą absencję w grze należy zgłosić na forum bądź u członka rady SL.
h) Gdy Manager nie rozegra meczu ligowego w terminie (3 razy) i niepoinformowal o jego absencji automatycznie zostaje usunięty z gry a na jego miejsce wchodzi gracz rezerwowy.
i) Każdy kto zapisuje się do ligi MŻ akceptuje jednocześnie ten o to regulamin.


2.Mecz:
a) Każda drużyna może posiadać dowolną liczbę obcokrajowców.
b) Drużyna musi się składać na mecz ligowy obowiązkowo z przynajmniej 7 zawodników a maksymalnie z 8 w innym przypadku jest walkower na korzyść przeciwnika.
c) Pod numerem 6 i 7 muszą być rozstawieni juniorzy, a pod numerem 8 zawodnik do lat 23
d) Bieg 1. jest biegiem juniorskim. Juniorzy z numerem 7 (15), jadą drugi start w biegu 4.
e) Bieg 14 i 15 są biegami nominowanymi. Wbiegach nominowanych mogą zostać zastosowane rezrwy taktyczne.
f) Podczas meczu gdy:
- nie sygnalizujemy zmiany piszemy „bz”
- sygnalizujemy zmianę zwykłą piszemy „zm”, a następnie za kogo zamieniamy oraz zawodnika który wchodzi w jego miejsce np. „Gollob - Kołodziej”
- sygnalizujemy zmianę taktyczną piszemy „zt”, a następnie za kogo zamieniamy oraz zawodnika który wchodzi w jego miejsce np. „Robacki - Jonsson”
g) Aby móc zrobić zmianę taktyczną drużyna musi przegrywać co najmniej 6 punktami.
h) we wszystkich punktach nieobjętych tym regulaminem, ma zastosowanie
Regulamin PZM.


3. Zasady Podczas meczu. Gdy:
a) Manager jednej z drużyn nie odzywa się należy odczekać 5 minut, a następnie kontynuować mecz nawet gdy Manager nie powrócił do gry. W takim przypadku Sędzia kieruje drużyną gracza lecz nie robi żadnych zmian ( zwykłych, taktycznych ) chyba że któryś z zawodników jest kontuzjowany.
b) Mecze towarzyskie można rozgrywać (na czacie lub na gg) sędziując sobie samemu i przeciwnikowi z tym że ten który sędziuje powinien udostępnić wyniki przeciwnikowi. Można również poprosić sędziów MŻ do sędziowania sparingu.
c) Zastępstwo Zawodnika może być wykorzystane jeżeli kontuzjowany zawodnik ma jeden z 3 najwyższych KSM’ów w klubie. Za zawodnika Z/Z nie można stosowac rezerwy taktycznej.
d) Za wygranie meczu otrzymujemy 2 duże punkty, za remis 1 punkt, a za przegraną nie otrzymujemy żadnego punktu.
e) Punkt bonusowy zostaje zdobyty gdy drużyna w dwumeczu wygra z drużyną przeciwną małymi punktami.


3. Finanse.

a) Budżet wraz ze startem ligi w sezonie 1 wynosi:
* Dla E-Ligi 3 500 000 mln.
* Dla I Ligi 3 000 000 mln.
* Dla II Ligi 2 500 000 mln.


b) Za mecz u siebie klub dostaje:
200 tys. zł
c) Klub dostaje co mecz od sponsora :
50 tys zł

d) Płatności za mecz:

1 pkt - 1 tys

e) Za sprowadzenie obcokrajowca na mecz klub traci:
* E-Liga 20 tys.
* I Liga 10 tys.
* II Liga 5 tys.

5. Zawody.
a) Meczą są rozgrywane wg terminarza zamieszczonego na forum i są rozgrywane w sposób mecz i rewanż.
b) Po rundzie zasadniczej Liga zostaje podzielona na dwie grupy (w przypadku E i 1 ligi) po czym rozgrywana jest runda finałowa w dwóch grupach o miejsca 1-4 oraz 5-6. W 2 Lidze zespoły jadą ze sobą 4 razy.
c) Za rozegranie turniejów na własnym torze klub zyskuje:

Wpływy pieniężne za Organizację Poszczególnych Turnieji:
* Ćwierćfinał IMP: 10 tys.
* Półfinał IMP: 25 tys.
* IMP: 50 tys.
* Półfinał MIMP: 20 tys.
* MIMP: 40 tys.
* Faza grupowa MMPPK: 15 tys.
* MMPPK: 30 tys.
* Faza grupowa MPPK: 20 tys.
* MPPK: 40 tys.
* Faza grupowa MDMP: 10 tys.
* MDMP: 30 tys.
* Półfinał BK: 10 tys.
* BK: 20 tys.
* Półfinał SK: 20 tys.
* SK: 40 tys.
* ZK: 50 tys.
* Kryterium Asów: 40 tys.
* Elimnacje Grand Prix: 40 tys.
* Runda GP: 100 tys.
* Pozostałe: 10, 15, 20 tys. w zależności jaka obsada ( ilu uczestników cyklu GP )

d) Wynagrodzenie za zajęte miejsce w:

E-Liga:
1) 2 mln.
2) 1,7 mln.
3) 1,5 mln.
4) 1,3 mln.
5) 1,2 mln.
6) 1,1 mln.
7) 1 mln.
0,8 mln.

* I liga:
1) 1,6 mln.
2) 1,4 mln.
3) 1,2 mln.
4) 1 mln.
5) 0,85 mln.
6) 0,75 mln.
7) 0,7 mln.
0,6 mln

* II Liga:
1) 1,4 mln.
2) 1,3 mln.
3) 1,2 mln.
4) 1,1 mln.
5) 1,0 mln.
6) 0,9 mln
7) 0,8 mln
0,7 mln.
9) 0,6 mln

e) Za bezpośredni awans do E-Ligi klub otrzymuje dodatkowo 250 tys., za bezpośredni awans do I Ligi dodatkowo 200 tys.
f) Za awans do E-Ligi po meczach barażowych klub dodtakowo otrzymuje 220 tys., za awans do I Ligi po meczu barażowym klub otrzymuje dodatkowo 170tys.


6. KSM
a) Przelicznik KSM:
* Przejście zawodnika z wyższej ligi do niższej – dodajemy 1 KSM
* Przejście zawodnika z wyższej ligi o dwie klasy niżej – dodajemy 2 KSM
* Przejście zawodnika z niższej ligi do wyższej ligi – odejmujemy 1 KSM
* Przejście zawodnika z niższej ligi o 2 ligi wyżej – odejmujemy 2 KSM


7. Wiek.
a) Można także wyposażyć i wyszkolić zawodnika oraz wystawić do egzaminu na licencję "Ż". Przy zakupie trzeba podać imię i nazwisko adepta. Razem z wiekiem czasu ten zawodnik staje się tańszy (rozpis cen poniżej)
b) zawodnik wyszkolony otrzymuje ksm 2,50 i poprzez rozgrywki może go zwiększyć
c) wystawienie adepta na egzamin kosztuje dodatkowo 5 tys. zł. są to koszty na przygotowanie toru na którym bedzie się odbywał egzamin i ta suma za wszystkich uczestników egzaminu zostanie przekazana właścicielowi obiektu.
16 lat - 200 tys. zł.
17 lat - 160 tys. zł.
18 lat - 120 tys. zł.
19 lat - 80 tys. zł.
20 lat - 40 tys. zł.
d) Zawodnik po Egzaminie do końca sezonu ma 2,50 czyli jeśli zostanie wypożyczony lub sprzedany dalej ma 2,50.


e) Zawodnikom od 35 lat zniża się KSM. Oto zestaw:
35 lat = -0,05 KSM
36 lat = -0,10 KSM
37 lat = -0,20 KSM
38 lat = -0,25 KSM
39 lat = -0,30 KSM
40 lat = -0,35 KSM
41 lat = -0,45 KSM
42 lat = -0,50 KSM
43 lat = -0,55 KSM
44 lat = -0,65 KSM
45 lat = -0,70 KSM
46 lat = -0,75 KSM
47 lat = -0,85 KSM
48 lat = -0,90 KSM
49 lat = -1,00 KSM

Zawodnik kończąc 50 lat kończy karierę zużlowca.

16) Młodzieżowcy, by zwiększyć swój KSM muszą nabrać obycia w meczach ligowych. Czym większa ilość biegów tym większa progresja KSM.

ksm dodawany po objechaniu przez zawodnika okreslonej liczby biegow w meczach ligowych (ksm aktualizowany po sezonie)

Ilość biegów ligowych dla E-Liga, 1 liga, 2 liga,
3 0,10 0,10 0,05
6 0,20 0,20 0,10
9 0,30 0,30 0,20
12 0,40 0,40 0,30
15 0,50 0,50 0,35
18 0,65 0,60 0,40
21 0,70 0,70 0,45
24 0,80 0,80 0,50
27 0,90 0,90 0,60
30 1,00 1,00 0,70
33 1,10 1,05 0,75
36 1,25 1,15 0,80
39 1,35 1,25 0,90
42 1,45 1,35 1,00
45 1,55 1,45 1,05
48 1,65 1,55 1,10
51 1,80 1,65 1,20
54 1,90 1,70 1,30
57 2,00 1,80 1,40
60 2 10 1,90 1,50
63 2,20 2,00 1,55
66 2,35 2,10 1,60
69 2,45 2,20 1,70
72 2,55 2,25 1,80
75 2,65 2,35 1,90
78 2,75 2,45 2,00
81 2,85 2,55 2,05
84 3,00 2,60 2,15
87 3,10 2,70 2,20
90 3,20 2,80 2,30
93 3,30 2,85 2,35
96 3,40 2,90 2,45
99 3,50 3,00 2,50


Ksm dodawany po objechaniu przez zawodnika okreslonej liczby biegow w turniejach indywidualnych (rozgrywki pucharowe)

Ilość biegów turniejowych,

4 0,05
8 0,10
12 0,15
16 0,25
20 0,30
24 0,40
28 0,50
32 0,60
36 0,65
40 0,70
44 0,80
48 0,90
52 1,00
56 1,10
60 1,20
64 1,30
68 1,40
72 1,50
76 1,55
80 1,65
84 1,75
88 1,85
92 1,90
96 1,95
99 2,00

Dodatkowe bonusy dla młodzieżowców:
a) Miejsca w Srebrnym i Brązowym Kasku i MIMP 0,10/0,05/0,02
b) Pierwszych pięciu w turniejach kadry juniorów dodatkowo + 1 do KSM
c) Udział w IMŚJ i DMŚJ - finały - + 0,10 podium dodatkowo 0,10/0,05/0,02
c) Udział w finałach zawodów rangi mistrzowskiej zawodnika z KSM do 3,50 + 0,10
d) Udział w finałach zawodów rangi mistrzowskiej zawodnika po zdaniu egzaminu licencyjnego + 0,20
e) Posiadanie przez zawodnika po zdaniu egzaminu licencyjnego motocykla 0,02/0,05/0,09/0,14


Dodatki dla młodzieżowców

0 - 5,00 dodajemy normalnie te dodatki
5,01 - 7,00 za każde podniesienie o 0,01 KSM odejmujemy 0,02 z dodatku (50%)
pow 7,01 za każde podniesienie o 0,01 KSM odejmujemy 0,03 z dodatku (33%)

Dodatkowe bonusy dla wszystkich żużlowców za starty:
70 – 74 0,02
75 – 79 0,03
80 – 84 0,06
85 – 89 0,08
90 – 94 0,10
95 – 99 0,13
100–104 0,17
105-109 0,21
110-115 0,25
pow 115 0,30


Miejsca w GP:
Rezerwowi niestartujący 0.05
18 – 9 0,10
8 – 4 0,15
3 0,16
2 0,18
1 0,21

IMP, ZK 0,02/0,05/0,10


8.Stadion

Aby organizować turnieje o wyższej randze należy udoskonalić swój obiekt.
Oto kilka możliwości:

a) Bandy:

Każdy stadion na początku posiada jakiś rodzaj band :

- Bandy drewniane - wspomagane wstawkami żelazowymi typowy "Płot" duże ryzyko przy wypadku. Posiada każdy klub na wstępie.

- Siatka - zamiana band drewnianych na plot powoduje mniejsze ryzko przy wypadku. Koszt 150 000 zl

- Banda dmuchana – Wiadomo najwyższy standard band z materialu odpornego na lekkie zadrapania. koszt 300 000 zl

Polepszenie standardu band sprawi iż zawodnik dozna mniejszych urazów i będzie pauzował krócej. Ilość kolejek pauzy po kontuzji odnieśionej na stadionu z bandami :

- Drewnianymi 5 kolejek puazy
- Z siatki 3 kolejki pauzy
- Dmuchane 1 kolejka pauzy

b) Tablica wyników:

- Zwykła – posiada każda drużyna na wstępie

- Elektroniczna – koszt 100 000 zl

c) Oświetlenie:

Żadna z drużyn nie posiada na wstępie oświetlenia.

- Oświetlenia – zamontowanie 500 000 zl

d) Park maszyn:

- Udoskonalenie parku maszyn i rozbudowanie go koszt – 400 000 zl

Kluby E-ligi muszą założyć oświetlenie i bandy dmuchane, kluby 1 ligi – osiwetlenie, jeśli chcą podpisać kontrakt z telewizją.

e) Ochrona :

Na zawodach powinna być ochrona aby uniknąć niekulturalnych zachowań kibiców (rzucanie na tor przedmiotow różnych, bujek, jak również zapobiec dewastowaniu stadionu)
Ochrone można wynająć na każdą impreze z osobna lub na cały sezon (ochrona na mecze sparingowe niemusi być zatrudniana). Na zawody Grand Prix musi być zatrudniana dodatkowa ochrona.
Ochrone na mecz wynajmuje sie w chwili rozgrywania meczu ( zgłasza sie sędziemu a później uznaje w wydatkach klubowych)

- ochrona na cały sezon ( Obejmuje wszystkie turnieje prócz Grand Prix i IMP )
* E-Liga = 70 tys.
* 1 Liga = 35 tys.
* 2 Liga = 20 tys.

- Dodatkowa ochrona na zawody
* Grand Prix = 20 tys.
* IMP = 15 tys.

- Ochrona (na każdy mecz ligowy z osobna) w tym przypadku na turnieje ochrone trzeba będzie zatrudniać z osobna (cennik niżej)
* E-Liga = 5 tys.
* 1 Liga = 3,5 tys.
* 2 Liga = 2,5 tys.

- Cennik ochrony za poszczególne turnieje
* ZK = 13 tys.
* IMPJ = 12 tys.
* SK = 10 tys
* MPPK = 8 tys.
* MMPPK = 7 tys.
* BK = 6 tys.
* MDMP = 5 tys.
* Inny = 1 tys. ( memoriały, wszystkie 1/2 , 1/4 , indywidualne i treningowe )

W przypadku niewynajęcia ochrony za huligańskie wybryki kibiców na klub będą nakładane kary (finansowe).

9. Kary
Mogą być przyznawane kary. Jakiekolwiek skargi na zachowanie innych uczestników gry prosze zgłaszać pisząc posta w temacie Odwołania

10.Turnieje

Grand Prix - bandy dmuchane, elektroniczna tablica wyników, oświetlenie, ulepszony park maszyn

Złoty Kask – siatka, elektroniczna tablica wyników

Finał IMP - bandy dmuchane, elektroniczna tablica wyników

Finał MIMP – siatka, elektroniczna tablica wyników

Srebrny Kask – siatka

Finał MPPK I MMPPK – siatka, elektroniczna tablica ( w przypadku MPPK)

Eliminacje Grand Prix - Siatka, ulepszony park maszyn

Pozostałe turnieje jak 1/2 BK,BK,1/2 SK,1/4 1/2 IMP i MIMP, MDMP, MDMP, Eliminacje MPPK I MMPPK nie maja żadnych wymagań stadionowych


11. Nierozegranie meczu w terminie:
Jeżeli mecz nie zostanie rozegrany to prosze aby wszyscy menadzerowie którzy nierozegrali byli o końcowej godzinie rozgrywania kolejki czyli jeśli kolejka jest do 20:00 to prosze o bycie od 19:40 do 20:00 wtedy ja bede sedziowal każdemu mecz i niebędzie żadnego problemu.
Jeśli jednak mecz niezostanie rozegrany to Menadzerowie dostają upomnienia chyba że jeden z nich będzie w podanych godzinach to będzie mógł kierować swoją drużyną a drużyna przeciwnika wsytąpi składem z poprzedniej kolejki. Kierować nią będzie sędzia lub gracz któremu skład został powierzony. Jeżeli kierować będzie sędzia to nie robi żadnych zmian chyba że wystąpi kontuzja.
Można skład zostawić w temacie Wyniki/Skład pod nieobecność i napisać tam komu go powierzacie. Jeśli powierzycie skład komuś to on kieruje i robi zmiany lub to co napiszecie (instrukcje), jeśli nie powierzycie nikomu to drużyną kieruje sędzia nierobiąc żadnych zmian.

12. Awanse:
W 1, 2, lidze Awans bezpośredni uzyskają drużyny z pierwszych miejsc w lidze. Mecz barażowy o awans stoczą drużyny z 7 oraz 2 miejsc.
W 2 lidze żaden zespół niespadnie do niższej klasy rozgrywkowej..


W przypadku równej ilości punktów o miejscu w Tabeli decydują Małe Punkty. Jeśli ich liczba będzie równa to decyduje ilość punktów zdobytych, jeśli to nie zadecyduje to o awansie zadecyduje bezpośredni pojedynek między zainteresowanymi drużynami (w tym przypadku dwómecz i kto ma więcej dużych punktów a później Małych)

13. Obozy treningowe:
Można wysłać swoich zawodników na obóz treningowo – sprawnościowy. Poprawia to osiągi zawodników.

14. Motocykle

Należy zakupić sprzęt dla zawodników. Każdy zawodnik musi mieć jeden motocykl. Ten sprzęt wystarcza na jeden sezon.
Ceny:
GM A= 60 tys.
GM B= 40 tys.
Jawa 898= 30 tys.
Jawa 878= 20 tys.

15. Trenerzy

Zakontraktowanie trenera powoduje zwiększenie osiągów zespołu po sezonie

16. Zawody międzynarodowe:
Do zawodów międzynarodowych drużynowych i IMŚJ nominują menadżerowie drużyn narodowych.
Do SGP nominują menadżerowie drużyn klubowych

Indywidualne Mistrzostwa Świata na Żużlu Grand Prix będą organizowane jako seria zawodów.


Zasady nominacji:

Zawody GP – awans zawodników z miejsc 1 – 8 GP + IMŚJ + 7 zawodników z eliminacji.

Zasady nominacji:

- Odbędą się 1 runda wstępna, 4 rundy kwalifikacyjne po 16 zawodników + 2 rezerwowych oraz 2 półfinały oraz finał
- Do startu zaproszeni są zawodnicy z e-ligii, 4 z każdego klubu,
- zawodnicy z 1 ligi, 3 z każdego klubu.
- Zawodnicy z 2 ligi, 3 z każdego klubu
- 16 zawodników z najniższym KSM pojedzie w rundzie wstępnej, 8 awansuje do rundy kwalifikacyjnej, 8 zostanie rezerwowymi w tej rundzie.
Zasady ogólne:

- Tabela 20 biegowa. Po regulaminowych 20 biegach rozgrywane będą biegi półfinałowe oraz Finał.
- W przypadku przerwania biegu i powtarzania go przy ówczesnym wykluczeniu jednego z zawodnikow o ile będzie to mozliwe będzie startował zawodnik rezerwowy.
- w przypadku jednakowej ilości pkt na miejscach decydujących o awansie, zostanie rozgrany dodatkowy bieg

Punktacja za poszczególne rundy GP:

1 Miejsce - 25 pkt.
2 Miesjce - 20 pkt.
3 Miejsce - 18 pkt.
4 Miejsce - 16 pkt.
5 do 18 Miejsca - Punkty zdobyte w biegach 1-20


Speedway World Cup
1. Do startu w DPŚ uprawnieni są zawodnicy startujący w menadżerze, jak i pozostali żużlowcy. KSM niestrartujących będzie ustalany na podstawie KSM z ligii angielskiej i szwedzkiej.
2. Zgłoszenia na menadzerów poszczególnych reprezentacji należy wpisywać w odpowiednim temacie.
3. Zasady rozgrywania turnieji kwalifikacyjnych i finałowych:
- Zawody będą odbywać się w formie czwórmeczu, podczas którego dokonana zostanie klasyfikacja na podstawie, której poznamy:
- finalistów (zwycięzcy pojedynku grupowego),
- drużyny, które wystąpią w barażach (zespoły sklasyfikowane na drugim i trzecim miejscu w swojej grupie),
- reprezentacje, które na etapie eliminacji zakończą zmagania o DPŚ 2006 (ostatnie zespoły w grupach).

Zawody barażowe wyłonią kolejnych finalistów. Będą nimi zespoły, które w turnieju "ostatniej szansy" zajmą dwa pierwsze, premiowane awansem lokaty.
Warto zwrócić uwagę na to, że wszystkie zawody będą rozgrywane w formie czwórmeczu. W zespołach wystąpi po pięciu reprezentantów (nie ma zawodnika rezerwowego), a każdy z nich będzie miał zagwarantowane pięć startów.
- Rezerwy taktycznej: Dokonanie manewru zastąpienia zawodnika w trakcie turnieju możliwy jest jedynie wtedy, gdy zainteresowana drużyna traci do literującego zespołu sześć punktów. Każdy zawodnik może wystąpić jako "rezerwa taktyczna" jeden raz w trakcie danych zwodów.

- Joker: Jako tzw. "Joker" może wystąpić każdy zawodnik danej reprezentacji, zarówno w biegu, w którym jest awizowany (w takiej sytuacji nie może już wystąpić po raz szósty - jako rezerwa taktyczna), jaki i jako "rezerwa taktyczna". Warunkiem koniecznym do skorzystania z tzw. "Jokera" jest utrata sześciu punktów do prowadzącej drużyny. Punkty, które wywalczył żużlowiec jadący w formie "Jokera" są mnożone po zakończonym biegu przez dwa i doliczane do dorobku reprezentacji.

Rundy kwalifikacyjne:
grupa 1 : Rosja, USA, Łotwa, Francja
grupa 2 : Niemcy, Słowenia, Węgry, Włochy
awans zwycięzcy grup

SWC:

I Grupa eliminacyjna
Gospodarz zawodów: Anglia (Swindon)
Startują:
- Wielka Brytania
- Dania
- Czechy
- ? (zwycięzcy rundy kwalifikacyjnej nr 1)

II Grupa eliminacyjna
Gospodarz zawodów: Szwecja (Eskilstuna)
Startują:
- Szwecja
- Polska
- Australia
- ?(zwycięzcy rundy kwalifikacyjnej nr 2)

Baraż:
- 2 zespół I GE
- 3 zespół II GE
- 3 zespół I GE
- 2 zespół II GE

Finał:

- zwycięsca I GE
- zwycięsca II GE
- zwycięsca barażu
- 2 zespół z barażu

17. Zawody MDMP, IMP, MPPK, MMPPK itp. Będą organizowane zgodnie z regulaminem PZM.



18. Obowiązujący skrypt meczowy


# Speedway Meeting Script
~ Polish League Match (2006)

NumTeams = 2
NumRiders = 8
Reserves = 2
ResUse = 2
MaxRides = 8,7
BonusPts = 1
TacSubUse = 2
RdrRepUse = 3
Runoffs = 1
CompID = PLE,PL1,PL2

1: A6,B6,A7,B7
RdrRep-On
2: B1,A1,B2,A2
3: A3,B3,A4,B4
4: B5,A5,B7,A7
TacSubs-On
5: A4,B1,A3,B2
6: B3,A6,B4,A5
7: A1,B5,A2,B6
8: A5,B1,A6,B2
9: B4,A2,B3,A1
10: B6,A3,B5,A4
11: A6,B4,A1,B3
12: B6,A4,B1,A3
13: A2,B2,A5,B5
RankRiderScores
RdrRep-Off
14: BN3,AN3,BN4,AN4
15: AN1,BN1,AN2,BN2
Runoffs-2

zapisać w notatniku jako .cfg

podstawa:Regulamin PZM


19. Kluby zagraniczne:

Senior/Junior klubu polskiego przechodząc do klubu zagranicznego jest dla klubu zagranicznego Seniorem/Juniorem!

Senior/Junior klubu zagranicznego przechodząc do klubu polskiego jest Seniorem/Juniorem krajowym

W rozgrywkach typu IMP, Kaski zawodnicy klubów zagranicznych mają uprawnienia zawodników polskich.

20. Bankructwo klubu:

Jeśli menadżer osiągnie debet w wysokości 1 mln, zostaje wykluczony z gry.

21. Klasyfikacja:

Zawodnik jest klasyfikowany, jeśli przejedzie 41 startów w sezonie.
Zawodnicy niesklasyfikowani będą mieli obniżone KSM po sezonie.

40 – 38 0,8
37 - 35 0,9
34 - 32 1,1
31 – 28 1,3
27 – 24 1,6
23 – 20 2,0
19 – 16 2,4
15 - 12 2,9
11 - 9 3,4
8 - 6 3,9
5 - 3 4,5
poniżej 3 5,0

Zawodnicy młodzieżowi będą klasyfikowani po odjechaniu 25 biegów

Minusy dla niesklasyfikowanych

do 8,50 - 150 %
8,49 - 7,00 - 100%
6,99 - 5,01 - 50%
pon 5,00 - 25 %


22. BARAŻE

W barażach drużyna z niższej ligi ma obniżony KSM o 1. Po za jednym, wybranym przez menadżera tej drużyny, zawodnikiem. Startuje on z KSM niższej ligi.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group