Forum Najlepszy Menager Żużlowy Strona Główna Najlepszy Menager Żużlowy

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulamin

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Najlepszy Menager Żużlowy Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Białass




Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: Śro 21:09, 05 Lip 2006    Temat postu: Regulamin

Regulamin Menadżera Żużlowego

1.Zasady Ogólne.
a) Uczestnictwo w grze jest nieodpłatne.
b) Każdy gracz może posiadać tylko jedną drużynę.
c) Mecze będą rozgrywane w programie Speedway Meeting 5.1.1.
d) Mecze i inne imprezy będą rozgrywane na czacie dostepnym na forum bądź przez GG.
e) Mecz może sędziować tylko i wyłącznie reprezentant rady MŻ
f) Uprasza się o zachowanie należytej kultury podczas rozgrywaniameczy, turnieji, a także przy pisaniu postów.
g) Dłuższą absencję w grze należy zgłosić na forum bądź u członka rady SL.
h) Gdy Manager nie rozegra meczu ligowego w terminie (3 razy) i niepoinformowal o jego absencji automatycznie zostaje usunięty z gry a na jego miejsce wchodzi gracz rezerwowy.
i) Każdy kto zapisuje się do ligi MŻ akceptuje jednocześnie ten o to regulamin.


2.Mecz:
a) Każda drużyna może posiadać dowolną liczbę obcokrajowców.
b) Drużyna musi się składać na mecz ligowy obowiązkowo z przynajmniej 7 zawodników a maksymalnie z 8 w innym przypadku jest walkower na korzyść przeciwnika.
c) Pod numerem 6 i 7 muszą być rozstawieni juniorzy, a pod numerem 8 zawodnik do lat 23
d) Bieg 1. jest biegiem juniorskim. Juniorzy z numerem 7 (15), jadą drugi start w biegu 4.
e) Bieg 14 i 15 są biegami nominowanymi. Wbiegach nominowanych mogą zostać zastosowane rezrwy taktyczne.
f) Podczas meczu gdy:
- nie sygnalizujemy zmiany piszemy „bz”
- sygnalizujemy zmianę zwykłą piszemy „zm”, a następnie za kogo zamieniamy oraz zawodnika który wchodzi w jego miejsce np. „Gollob - Kołodziej”
- sygnalizujemy zmianę taktyczną piszemy „zt”, a następnie za kogo zamieniamy oraz zawodnika który wchodzi w jego miejsce np. „Robacki - Jonsson”
g) Aby móc zrobić zmianę taktyczną drużyna musi przegrywać co najmniej 6 punktami.
h) we wszystkich punktach nieobjętych tym regulaminem, ma zastosowanie
Regulamin PZM.


3. Zasady Podczas meczu. Gdy:
a) Manager jednej z drużyn nie odzywa się należy odczekać 5 minut, a następnie kontynuować mecz nawet gdy Manager nie powrócił do gry. W takim przypadku Sędzia kieruje drużyną gracza lecz nie robi żadnych zmian ( zwykłych, taktycznych ) chyba że któryś z zawodników jest kontuzjowany.
b) Mecze towarzyskie można rozgrywać (na czacie lub na gg) sędziując sobie samemu i przeciwnikowi z tym że ten który sędziuje powinien udostępnić wyniki przeciwnikowi. Można również poprosić sędziów MŻ do sędziowania sparingu.
c) Zastępstwo Zawodnika może być wykorzystane jeżeli kontuzjowany zawodnik ma jeden z 3 najwyższych KSM’ów w klubie. Za zawodnika Z/Z nie można stosowac rezerwy taktycznej.
d) Za wygranie meczu otrzymujemy 2 duże punkty, za remis 1 punkt, a za przegraną nie otrzymujemy żadnego punktu.
e) Punkt bonusowy zostaje zdobyty gdy drużyna w dwumeczu wygra z drużyną przeciwną małymi punktami.


3. Finanse.

a) Budżet wraz ze startem ligi w sezonie 1 wynosi:
* Dla E-Ligi 3 500 000 mln.
* Dla I Ligi 3 000 000 mln.
* Dla II Ligi 2 500 000 mln.


b) Za mecz u siebie klub dostaje:
200 tys. zł
c) Klub dostaje co mecz od sponsora :
50 tys zł

d) Płatności za mecz:

1 pkt - 1 tys

e) Za sprowadzenie obcokrajowca na mecz klub traci:
* E-Liga 20 tys.
* I Liga 10 tys.
* II Liga 5 tys.

5. Zawody.
a) Meczą są rozgrywane wg terminarza zamieszczonego na forum i są rozgrywane w sposób mecz i rewanż.
b) Po rundzie zasadniczej Liga zostaje podzielona na dwie grupy (w przypadku E i 1 ligi) po czym rozgrywana jest runda finałowa w dwóch grupach o miejsca 1-4 oraz 5-6. W 2 Lidze zespoły jadą ze sobą 4 razy.
c) Za rozegranie turniejów na własnym torze klub zyskuje:

Wpływy pieniężne za Organizację Poszczególnych Turnieji:
* Ćwierćfinał IMP: 10 tys.
* Półfinał IMP: 25 tys.
* IMP: 50 tys.
* Półfinał MIMP: 20 tys.
* MIMP: 40 tys.
* Faza grupowa MMPPK: 15 tys.
* MMPPK: 30 tys.
* Faza grupowa MPPK: 20 tys.
* MPPK: 40 tys.
* Faza grupowa MDMP: 10 tys.
* MDMP: 30 tys.
* Półfinał BK: 10 tys.
* BK: 20 tys.
* Półfinał SK: 20 tys.
* SK: 40 tys.
* ZK: 50 tys.
* Kryterium Asów: 40 tys.
* Elimnacje Grand Prix: 40 tys.
* Runda GP: 100 tys.
* Pozostałe: 10, 15, 20 tys. w zależności jaka obsada ( ilu uczestników cyklu GP )

d) Wynagrodzenie za zajęte miejsce w:

E-Liga:
1) 2 mln.
2) 1,7 mln.
3) 1,5 mln.
4) 1,3 mln.
5) 1,2 mln.
6) 1,1 mln.
7) 1 mln.
0,8 mln.

* I liga:
1) 1,6 mln.
2) 1,4 mln.
3) 1,2 mln.
4) 1 mln.
5) 0,85 mln.
6) 0,75 mln.
7) 0,7 mln.
0,6 mln

* II Liga:
1) 1,4 mln.
2) 1,3 mln.
3) 1,2 mln.
4) 1,1 mln.
5) 1,0 mln.
6) 0,9 mln
7) 0,8 mln
0,7 mln.
9) 0,6 mln

e) Za bezpośredni awans do E-Ligi klub otrzymuje dodatkowo 250 tys., za bezpośredni awans do I Ligi dodatkowo 200 tys.
f) Za awans do E-Ligi po meczach barażowych klub dodtakowo otrzymuje 220 tys., za awans do I Ligi po meczu barażowym klub otrzymuje dodatkowo 170tys.


6. KSM
a) Przelicznik KSM:
* Przejście zawodnika z wyższej ligi do niższej – dodajemy 1 KSM
* Przejście zawodnika z wyższej ligi o dwie klasy niżej – dodajemy 2 KSM
* Przejście zawodnika z niższej ligi do wyższej ligi – odejmujemy 1 KSM
* Przejście zawodnika z niższej ligi o 2 ligi wyżej – odejmujemy 2 KSM


7. Wiek.
a) Można także wyposażyć i wyszkolić zawodnika oraz wystawić do egzaminu na licencję "Ż". Przy zakupie trzeba podać imię i nazwisko adepta. Razem z wiekiem czasu ten zawodnik staje się tańszy (rozpis cen poniżej)
b) zawodnik wyszkolony otrzymuje ksm 2,50 i poprzez rozgrywki może go zwiększyć
c) wystawienie adepta na egzamin kosztuje dodatkowo 5 tys. zł. są to koszty na przygotowanie toru na którym bedzie się odbywał egzamin i ta suma za wszystkich uczestników egzaminu zostanie przekazana właścicielowi obiektu.
16 lat - 200 tys. zł.
17 lat - 160 tys. zł.
18 lat - 120 tys. zł.
19 lat - 80 tys. zł.
20 lat - 40 tys. zł.
d) Zawodnik po Egzaminie do końca sezonu ma 2,50 czyli jeśli zostanie wypożyczony lub sprzedany dalej ma 2,50.


e) Zawodnikom od 35 lat zniża się KSM. Oto zestaw:
35 lat = -0,05 KSM
36 lat = -0,10 KSM
37 lat = -0,20 KSM
38 lat = -0,25 KSM
39 lat = -0,30 KSM
40 lat = -0,35 KSM
41 lat = -0,45 KSM
42 lat = -0,50 KSM
43 lat = -0,55 KSM
44 lat = -0,65 KSM
45 lat = -0,70 KSM
46 lat = -0,75 KSM
47 lat = -0,85 KSM
48 lat = -0,90 KSM
49 lat = -1,00 KSM

Zawodnik kończąc 50 lat kończy karierę zużlowca.

16) Młodzieżowcy, by zwiększyć swój KSM muszą nabrać obycia w meczach ligowych. Czym większa ilość biegów tym większa progresja KSM.

ksm dodawany po objechaniu przez zawodnika okreslonej liczby biegow w meczach ligowych (ksm aktualizowany po sezonie)

Ilość biegów ligowych dla E-Liga, 1 liga, 2 liga,
3 0,10 0,10 0,05
6 0,20 0,20 0,10
9 0,30 0,30 0,20
12 0,40 0,40 0,30
15 0,50 0,50 0,35
18 0,65 0,60 0,40
21 0,70 0,70 0,45
24 0,80 0,80 0,50
27 0,90 0,90 0,60
30 1,00 1,00 0,70
33 1,10 1,05 0,75
36 1,25 1,15 0,80
39 1,35 1,25 0,90
42 1,45 1,35 1,00
45 1,55 1,45 1,05
48 1,65 1,55 1,10
51 1,80 1,65 1,20
54 1,90 1,70 1,30
57 2,00 1,80 1,40
60 2 10 1,90 1,50
63 2,20 2,00 1,55
66 2,35 2,10 1,60
69 2,45 2,20 1,70
72 2,55 2,25 1,80
75 2,65 2,35 1,90
78 2,75 2,45 2,00
81 2,85 2,55 2,05
84 3,00 2,60 2,15
87 3,10 2,70 2,20
90 3,20 2,80 2,30
93 3,30 2,85 2,35
96 3,40 2,90 2,45
99 3,50 3,00 2,50


Ksm dodawany po objechaniu przez zawodnika okreslonej liczby biegow w turniejach indywidualnych (rozgrywki pucharowe)

Ilość biegów turniejowych,

4 0,05
8 0,10
12 0,15
16 0,25
20 0,30
24 0,40
28 0,50
32 0,60
36 0,65
40 0,70
44 0,80
48 0,90
52 1,00
56 1,10
60 1,20
64 1,30
68 1,40
72 1,50
76 1,55
80 1,65
84 1,75
88 1,85
92 1,90
96 1,95
99 2,00

Dodatkowe bonusy dla młodzieżowców:
a) Miejsca w Srebrnym i Brązowym Kasku i MIMP 0,10/0,05/0,02
b) Pierwszych pięciu w turniejach kadry juniorów dodatkowo + 1 do KSM
c) Udział w IMŚJ i DMŚJ - finały - + 0,10 podium dodatkowo 0,10/0,05/0,02
c) Udział w finałach zawodów rangi mistrzowskiej zawodnika z KSM do 3,50 + 0,10
d) Udział w finałach zawodów rangi mistrzowskiej zawodnika po zdaniu egzaminu licencyjnego + 0,20
e) Posiadanie przez zawodnika po zdaniu egzaminu licencyjnego motocykla 0,02/0,05/0,09/0,14


Dodatki dla młodzieżowców

0 - 5,00 dodajemy normalnie te dodatki
5,01 - 7,00 za każde podniesienie o 0,01 KSM odejmujemy 0,02 z dodatku (50%)
pow 7,01 za każde podniesienie o 0,01 KSM odejmujemy 0,03 z dodatku (33%)

Dodatkowe bonusy dla wszystkich żużlowców za starty:
70 – 74 0,02
75 – 79 0,03
80 – 84 0,06
85 – 89 0,08
90 – 94 0,10
95 – 99 0,13
100–104 0,17
105-109 0,21
110-115 0,25
pow 115 0,30


Miejsca w GP:
Rezerwowi niestartujący 0.05
18 – 9 0,10
8 – 4 0,15
3 0,16
2 0,18
1 0,21

IMP, ZK 0,02/0,05/0,10


8.Stadion

Aby organizować turnieje o wyższej randze należy udoskonalić swój obiekt.
Oto kilka możliwości:

a) Bandy:

Każdy stadion na początku posiada jakiś rodzaj band :

- Bandy drewniane - wspomagane wstawkami żelazowymi typowy "Płot" duże ryzyko przy wypadku. Posiada każdy klub na wstępie.

- Siatka - zamiana band drewnianych na plot powoduje mniejsze ryzko przy wypadku. Koszt 150 000 zl

- Banda dmuchana – Wiadomo najwyższy standard band z materialu odpornego na lekkie zadrapania. koszt 300 000 zl

Polepszenie standardu band sprawi iż zawodnik dozna mniejszych urazów i będzie pauzował krócej. Ilość kolejek pauzy po kontuzji odnieśionej na stadionu z bandami :

- Drewnianymi 5 kolejek puazy
- Z siatki 3 kolejki pauzy
- Dmuchane 1 kolejka pauzy

b) Tablica wyników:

- Zwykła – posiada każda drużyna na wstępie

- Elektroniczna – koszt 100 000 zl

c) Oświetlenie:

Żadna z drużyn nie posiada na wstępie oświetlenia.

- Oświetlenia – zamontowanie 500 000 zl

d) Park maszyn:

- Udoskonalenie parku maszyn i rozbudowanie go koszt – 400 000 zl

Kluby E-ligi muszą założyć oświetlenie i bandy dmuchane, kluby 1 ligi – osiwetlenie, jeśli chcą podpisać kontrakt z telewizją.

e) Ochrona :

Na zawodach powinna być ochrona aby uniknąć niekulturalnych zachowań kibiców (rzucanie na tor przedmiotow różnych, bujek, jak również zapobiec dewastowaniu stadionu)
Ochrone można wynająć na każdą impreze z osobna lub na cały sezon (ochrona na mecze sparingowe niemusi być zatrudniana). Na zawody Grand Prix musi być zatrudniana dodatkowa ochrona.
Ochrone na mecz wynajmuje sie w chwili rozgrywania meczu ( zgłasza sie sędziemu a później uznaje w wydatkach klubowych)

- ochrona na cały sezon ( Obejmuje wszystkie turnieje prócz Grand Prix i IMP )
* E-Liga = 70 tys.
* 1 Liga = 35 tys.
* 2 Liga = 20 tys.

- Dodatkowa ochrona na zawody
* Grand Prix = 20 tys.
* IMP = 15 tys.

- Ochrona (na każdy mecz ligowy z osobna) w tym przypadku na turnieje ochrone trzeba będzie zatrudniać z osobna (cennik niżej)
* E-Liga = 5 tys.
* 1 Liga = 3,5 tys.
* 2 Liga = 2,5 tys.

- Cennik ochrony za poszczególne turnieje
* ZK = 13 tys.
* IMPJ = 12 tys.
* SK = 10 tys
* MPPK = 8 tys.
* MMPPK = 7 tys.
* BK = 6 tys.
* MDMP = 5 tys.
* Inny = 1 tys. ( memoriały, wszystkie 1/2 , 1/4 , indywidualne i treningowe )

W przypadku niewynajęcia ochrony za huligańskie wybryki kibiców na klub będą nakładane kary (finansowe).

9. Kary
Mogą być przyznawane kary. Jakiekolwiek skargi na zachowanie innych uczestników gry prosze zgłaszać pisząc posta w temacie Odwołania

10.Turnieje

Grand Prix - bandy dmuchane, elektroniczna tablica wyników, oświetlenie, ulepszony park maszyn

Złoty Kask – siatka, elektroniczna tablica wyników

Finał IMP - bandy dmuchane, elektroniczna tablica wyników

Finał MIMP – siatka, elektroniczna tablica wyników

Srebrny Kask – siatka

Finał MPPK I MMPPK – siatka, elektroniczna tablica ( w przypadku MPPK)

Eliminacje Grand Prix - Siatka, ulepszony park maszyn

Pozostałe turnieje jak 1/2 BK,BK,1/2 SK,1/4 1/2 IMP i MIMP, MDMP, MDMP, Eliminacje MPPK I MMPPK nie maja żadnych wymagań stadionowych


11. Nierozegranie meczu w terminie:
Jeżeli mecz nie zostanie rozegrany to prosze aby wszyscy menadzerowie którzy nierozegrali byli o końcowej godzinie rozgrywania kolejki czyli jeśli kolejka jest do 20:00 to prosze o bycie od 19:40 do 20:00 wtedy ja bede sedziowal każdemu mecz i niebędzie żadnego problemu.
Jeśli jednak mecz niezostanie rozegrany to Menadzerowie dostają upomnienia chyba że jeden z nich będzie w podanych godzinach to będzie mógł kierować swoją drużyną a drużyna przeciwnika wsytąpi składem z poprzedniej kolejki. Kierować nią będzie sędzia lub gracz któremu skład został powierzony. Jeżeli kierować będzie sędzia to nie robi żadnych zmian chyba że wystąpi kontuzja.
Można skład zostawić w temacie Wyniki/Skład pod nieobecność i napisać tam komu go powierzacie. Jeśli powierzycie skład komuś to on kieruje i robi zmiany lub to co napiszecie (instrukcje), jeśli nie powierzycie nikomu to drużyną kieruje sędzia nierobiąc żadnych zmian.

12. Awanse:
W 1, 2, lidze Awans bezpośredni uzyskają drużyny z pierwszych miejsc w lidze. Mecz barażowy o awans stoczą drużyny z 7 oraz 2 miejsc.
W 2 lidze żaden zespół niespadnie do niższej klasy rozgrywkowej..


W przypadku równej ilości punktów o miejscu w Tabeli decydują Małe Punkty. Jeśli ich liczba będzie równa to decyduje ilość punktów zdobytych, jeśli to nie zadecyduje to o awansie zadecyduje bezpośredni pojedynek między zainteresowanymi drużynami (w tym przypadku dwómecz i kto ma więcej dużych punktów a później Małych)

13. Obozy treningowe:
Można wysłać swoich zawodników na obóz treningowo – sprawnościowy. Poprawia to osiągi zawodników.

14. Motocykle

Należy zakupić sprzęt dla zawodników. Każdy zawodnik musi mieć jeden motocykl. Ten sprzęt wystarcza na jeden sezon.
Ceny:
GM A= 60 tys.
GM B= 40 tys.
Jawa 898= 30 tys.
Jawa 878= 20 tys.

15. Trenerzy

Zakontraktowanie trenera powoduje zwiększenie osiągów zespołu po sezonie

16. Zawody międzynarodowe:
Do zawodów międzynarodowych drużynowych i IMŚJ nominują menadżerowie drużyn narodowych.
Do SGP nominują menadżerowie drużyn klubowych

Indywidualne Mistrzostwa Świata na Żużlu Grand Prix będą organizowane jako seria zawodów.


Zasady nominacji:

Zawody GP – awans zawodników z miejsc 1 – 8 GP + IMŚJ + 7 zawodników z eliminacji.

Zasady nominacji:

- Odbędą się 1 runda wstępna, 4 rundy kwalifikacyjne po 16 zawodników + 2 rezerwowych oraz 2 półfinały oraz finał
- Do startu zaproszeni są zawodnicy z e-ligii, 4 z każdego klubu,
- zawodnicy z 1 ligi, 3 z każdego klubu.
- Zawodnicy z 2 ligi, 3 z każdego klubu
- 16 zawodników z najniższym KSM pojedzie w rundzie wstępnej, 8 awansuje do rundy kwalifikacyjnej, 8 zostanie rezerwowymi w tej rundzie.
Zasady ogólne:

- Tabela 20 biegowa. Po regulaminowych 20 biegach rozgrywane będą biegi półfinałowe oraz Finał.
- W przypadku przerwania biegu i powtarzania go przy ówczesnym wykluczeniu jednego z zawodnikow o ile będzie to mozliwe będzie startował zawodnik rezerwowy.
- w przypadku jednakowej ilości pkt na miejscach decydujących o awansie, zostanie rozgrany dodatkowy bieg

Punktacja za poszczególne rundy GP:

1 Miejsce - 25 pkt.
2 Miesjce - 20 pkt.
3 Miejsce - 18 pkt.
4 Miejsce - 16 pkt.
5 do 18 Miejsca - Punkty zdobyte w biegach 1-20


Speedway World Cup
1. Do startu w DPŚ uprawnieni są zawodnicy startujący w menadżerze, jak i pozostali żużlowcy. KSM niestrartujących będzie ustalany na podstawie KSM z ligii angielskiej i szwedzkiej.
2. Zgłoszenia na menadzerów poszczególnych reprezentacji należy wpisywać w odpowiednim temacie.
3. Zasady rozgrywania turnieji kwalifikacyjnych i finałowych:
- Zawody będą odbywać się w formie czwórmeczu, podczas którego dokonana zostanie klasyfikacja na podstawie, której poznamy:
- finalistów (zwycięzcy pojedynku grupowego),
- drużyny, które wystąpią w barażach (zespoły sklasyfikowane na drugim i trzecim miejscu w swojej grupie),
- reprezentacje, które na etapie eliminacji zakończą zmagania o DPŚ 2006 (ostatnie zespoły w grupach).

Zawody barażowe wyłonią kolejnych finalistów. Będą nimi zespoły, które w turnieju "ostatniej szansy" zajmą dwa pierwsze, premiowane awansem lokaty.
Warto zwrócić uwagę na to, że wszystkie zawody będą rozgrywane w formie czwórmeczu. W zespołach wystąpi po pięciu reprezentantów (nie ma zawodnika rezerwowego), a każdy z nich będzie miał zagwarantowane pięć startów.
- Rezerwy taktycznej: Dokonanie manewru zastąpienia zawodnika w trakcie turnieju możliwy jest jedynie wtedy, gdy zainteresowana drużyna traci do literującego zespołu sześć punktów. Każdy zawodnik może wystąpić jako "rezerwa taktyczna" jeden raz w trakcie danych zwodów.

- Joker: Jako tzw. "Joker" może wystąpić każdy zawodnik danej reprezentacji, zarówno w biegu, w którym jest awizowany (w takiej sytuacji nie może już wystąpić po raz szósty - jako rezerwa taktyczna), jaki i jako "rezerwa taktyczna". Warunkiem koniecznym do skorzystania z tzw. "Jokera" jest utrata sześciu punktów do prowadzącej drużyny. Punkty, które wywalczył żużlowiec jadący w formie "Jokera" są mnożone po zakończonym biegu przez dwa i doliczane do dorobku reprezentacji.

Rundy kwalifikacyjne:
grupa 1 : Rosja, USA, Łotwa, Francja
grupa 2 : Niemcy, Słowenia, Węgry, Włochy
awans zwycięzcy grup

SWC:

I Grupa eliminacyjna
Gospodarz zawodów: Anglia (Swindon)
Startują:
- Wielka Brytania
- Dania
- Czechy
- ? (zwycięzcy rundy kwalifikacyjnej nr 1)

II Grupa eliminacyjna
Gospodarz zawodów: Szwecja (Eskilstuna)
Startują:
- Szwecja
- Polska
- Australia
- ?(zwycięzcy rundy kwalifikacyjnej nr 2)

Baraż:
- 2 zespół I GE
- 3 zespół II GE
- 3 zespół I GE
- 2 zespół II GE

Finał:

- zwycięsca I GE
- zwycięsca II GE
- zwycięsca barażu
- 2 zespół z barażu

17. Zawody MDMP, IMP, MPPK, MMPPK itp. Będą organizowane zgodnie z regulaminem PZM.



18. Obowiązujący skrypt meczowy


# Speedway Meeting Script
~ Polish League Match (2006)

NumTeams = 2
NumRiders = 8
Reserves = 2
ResUse = 2
MaxRides = 8,7
BonusPts = 1
TacSubUse = 2
RdrRepUse = 3
Runoffs = 1
CompID = PLE,PL1,PL2

1: A6,B6,A7,B7
RdrRep-On
2: B1,A1,B2,A2
3: A3,B3,A4,B4
4: B5,A5,B7,A7
TacSubs-On
5: A4,B1,A3,B2
6: B3,A6,B4,A5
7: A1,B5,A2,B6
8: A5,B1,A6,B2
9: B4,A2,B3,A1
10: B6,A3,B5,A4
11: A6,B4,A1,B3
12: B6,A4,B1,A3
13: A2,B2,A5,B5
RankRiderScores
RdrRep-Off
14: BN3,AN3,BN4,AN4
15: AN1,BN1,AN2,BN2
Runoffs-2

zapisać w notatniku jako .cfg

podstawa:Regulamin PZM


19. Kluby zagraniczne:

Senior/Junior klubu polskiego przechodząc do klubu zagranicznego jest dla klubu zagranicznego Seniorem/Juniorem!

Senior/Junior klubu zagranicznego przechodząc do klubu polskiego jest Seniorem/Juniorem krajowym

W rozgrywkach typu IMP, Kaski zawodnicy klubów zagranicznych mają uprawnienia zawodników polskich.

20. Bankructwo klubu:

Jeśli menadżer osiągnie debet w wysokości 1 mln, zostaje wykluczony z gry.

21. Klasyfikacja:

Zawodnik jest klasyfikowany, jeśli przejedzie 41 startów w sezonie.
Zawodnicy niesklasyfikowani będą mieli obniżone KSM po sezonie.

40 – 38 0,8
37 - 35 0,9
34 - 32 1,1
31 – 28 1,3
27 – 24 1,6
23 – 20 2,0
19 – 16 2,4
15 - 12 2,9
11 - 9 3,4
8 - 6 3,9
5 - 3 4,5
poniżej 3 5,0

Zawodnicy młodzieżowi będą klasyfikowani po odjechaniu 25 biegów

Minusy dla niesklasyfikowanych

do 8,50 - 150 %
8,49 - 7,00 - 100%
6,99 - 5,01 - 50%
pon 5,00 - 25 %


22. BARAŻE

W barażach drużyna z niższej ligi ma obniżony KSM o 1. Po za jednym, wybranym przez menadżera tej drużyny, zawodnikiem. Startuje on z KSM niższej ligi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Chubaka




Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 2:53, 15 Mar 2007    Temat postu:

Carmen Electra Giving A Head And Taking A Load!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Abanhadickup5




Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:00, 01 Maj 2007    Temat postu:

Martha Stewart in anal action!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Najlepszy Menager Żużlowy Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin